OFFICE ASSISTENT

Als Office Assistent verzorg je zowel organisatorische als administratieve ondersteunende taken. Een aantal voorbeelden van taken zijn: het organiseren van bestanden, het plannen van afspraken, het schrijven en beantwoorden van een e-mail, het beantwoorden van telefoontjes en het verwelkomen van de bezoekers. Je bent niet alleen een ideale vertegenwoordiger van het bedrijf, maar ook een perfecte schakel tussen de klant en CO.

Enkele taken zijn:

  • Bezoekers welkom heten, contact maken en positieve relaties onderhouden met de klanten
  • Zorg dragen voor een soepele informatiestroom en alle communicatieprocessen, onderhouden van de kantoor opslagsystemen
  • Controleren van inkomende e-mails en indien nodig beantwoorden of doorsturen
  • databases zoals mailinglijsten, contactlijsten en klantgegevens bijwerken en onderhouden
  • Coördineren en bijhouden van personeelsadministratie en opstellen van documenten en facturen voor maandelijkse boekhoudkundige overzichten
  • Coördineren en organiseren van afspraken en vergaderingen
  • Assisteren bij event planning en implementatie
  • Bewaken en onderhouden van kantoorbenodigdheden
  • Zorgt ervoor dat kantoorapparatuur goed wordt onderhouden
  • Werk gerelateerde boodschappen doen
  • Houdt de kantoorruimte elke dag schoon en netjes

De ideale kandidaat:

  • Heeft eerdere kantoorervaring, maar dit is niet noodzakelijk
  • Heeft goede computervaardigheden, waaronder werken met MS Office
  • Kan goed overweg met het internet, waaronder het gebruik van e-mails, groepsberichten en het verzamelen van gegevens
  • Goede reken- en leesvaardigheid
  • Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden
  • Beheerst over werkmanagement en het prioriteren van vaardigheden
  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Nederlandse taalvaardigheid is een pluspunt
  • Is analytisch en is oplossingsgericht

Wat wij je graag bieden:

  • Een aantrekkelijk salaris
  • Flexibel werkschema tussen 08:00-18:00
  • Werken van maandag tot vrijdag
  • Een eigen werkplek in ons prachtige kantoor in Rijswijk
  • Alle benodigde tools
  • Trainingen en loopbaanontwikkeling
  • Vakantie/Betaald verlof
  • Personeelslunches en -vieringen
  • Kerst vrij en Bonussen

Herken je jezelf hierin en passen de functie eisen helemaal bij jou? Dan kijken we uit naar je sollicitatie! Wacht niet en klik op de SO! knop om het formulier in te vullen, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Join our So! Team